Ұзынкөл өңірінде білім беру ұйымдарында білім беру мекемелеріне бармайтын балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларға психологиялық - педагогикалық қолдау көрсететін консультациялық пункттер жұмыс істейді.
Консультациялық пункттің қызметі консультациялық пункт туралы ережемен реттеледі.
Консультациялық пункт тәрбиелеп отырған отбасыларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетеді:
- білім беру мекемелеріне бармайтын балалар;
- ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар.
Консультациялық пункт құрудың мақсаты -отбасылық және қоғамдық тәрбиенің бірлігі мен сабақтастығын қамтамасыз ету, ата-аналарға (заңды өкілдерге) психологиялық-педагогикалық көмек көрсету, білім беру мекемелеріне бармайтын балалардың жеке басының жан-жақты дамуын қолдау.
Консультациялық пункттің негізгі міндеттері:
мектепке түсу кезінде тең бастапқы мүмкіндіктерді қамтамасыз етуде білім беру мекемелеріне бармайтын ата-аналарға (заңды өкілдерге) және 5-6 жастағы балаларға жан-жақты көмек көрсету;
- мектеп жасына дейінгі баланы тәрбиелеу, оқыту және дамытудың түрлі мәселелері бойынша ата-аналарға (заңды өкілдерге) консультациялық көмек көрсету;
- білім беру мекемелеріне бармайтын мектеп жасына дейінгі балаларды әлеуметтендіруге жәрдемдесу;
- ата-аналар мен балаларға консультациялық көмектің жеке үлгілерін әзірлеу және іске асыру.
-мектепке дейінгі білім берудің жалпы білім беру бағдарламасын іске асыратын мемлекеттік білім беру мекемесі мен балалар мен ата-аналарды (заңды өкілдерді) әлеуметтік және медициналық қолдаудың басқа да ұйымдары арасындағы өзара іс-қимылды қамтамасыз ету.
Қызмет түрлері:
Баланың дамуының әртүрлі салаларын диагностикалау.
Мектеп жасына дейінгі баланың дамуының әртүрлі бағыттары бойынша ата-аналарға психологиялық – педагогикалық кеңестер.
Мектепке дайындық деңгейін анықтау.
Мектеп жасына дейінгі балаларды әлеуметтендіруге жәрдемдесу.
Ақпараттық көмек.
Консультациялық пунктте ата-аналарға (заңды өкілдерге) психологиялық-педагогикалық көмекті ұйымдастыру педагог-психолог, логопед-мұғалім, дефектолог-мұғалім мамандарының қызметін интеграциялау негізінде құрылады.
Консультациялық пунктте ата-аналармен (заңды өкілдермен) және балалармен жұмыс әртүрлі нысандарда жүргізіледі: топтық, кіші топтық, жеке.